הרב יעקב מידן: "אם מפלגתו של בנט תהיה כמו הליכוד – סיימנו אתו"

איתי גדסי No Comments on הרב יעקב מידן: "אם מפלגתו של בנט תהיה כמו הליכוד – סיימנו אתו"

"השאלה הגדולה על מפלגתו של נפתלי בנט, כמה הוא נותן ביטוי לתורה בסדר היום הציבורי" כך אומר הרה"ג הרב יעקב מידן ראש ישיבת ההסדר 'הר עציון' בראיון ל'מהדורה המרכזית' | הכפיפות לרבנים וההסכם שהיה רוצה שיחתמו עליו שתי המפלגות | האזינו לראיון

הרב יעקב מידן צילום: פלאש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרה"ג הרב יעקב מידן, ראש ישיבת ההסדר 'הר עציון' אשר באלון שבות, התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, הרב התייחס לפרישת השרים בנט ושקד והקמת מפלגתם החדשה.

"אנחנו מדברים על שתי אידאולוגיות, אחד שמדברת על שילוב עם החילונים בצד ברחב יותר. ויש את האידאולוגיה הישנה והטובה שהתורה תשפיע לטובה על מדינת ישראל ללא כפייה".

הרבנים קובעים או לא: "אני מתנגד להיות מוכתב על ידי רבנים, השאלה אם הם מסכימים לתת לתורה את בהמקום הנכון בסדר היום הציבורי. ואם הבית היהודי יצטמצם לסוג של יחד, זאת תהיה בעייה. צריך שהתורה תתן מקום בסדר היום הציבורי ואז הבית היהודי יצליח".

הסכם אי שנאה: "אני רוצה לקרוא לשתי המפלגות שיחתמו ביניהם על הסכם, אי השצמה הדדית ושנאה הדדית ביניהם".

ליכוד ב': "השאלה כמה מקום תינתן לתורה, להשפיע על המדינה. המילים המסורת כמה היא תשפיע על סדר היום הציבורי על פי התורה. אם המפלגה תלך בדרך הליכוד שבה לא פועלים לתת לתורה מקום בסדר היום הציבורי, אני אכבד אותה. אבל אני אצטרך להגיד לה בלחיצת יד יפה, שלום".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות